Tillbaks i Pest(en)

Hejsan :)

Nu är jag i Ungern igen, inte så kul måste jag erkänna :( men det blir en kort vända för jag kommer redan på torsdag flyga hem igen, dock bara för några dagar. Sen efter det blir det låååång tid kvar här.

Idag har jag lekt fotograf och tagit kort på mina söta ponnisar och min lilla kisse. Kan inte slita mig ifrån de vackra varelserna. Men jag inser att när Peter försöker mjaua för att få uppmärksamhet så kanske jag ska börja bry mig om annat också ;)

Lite bilder från hagen :)

Världens finaste Pilta <3


Med världens längsta tunga :P


Fossis med långa fina pannluggen


Hahaha!


Och Nattis var ute och busade i snön med Peter också :)





Innan jag åkte till skavsta mötte Peter och jag upp Johan och tog en fika. Som vanligt är det roligt att prata med Johan :) Mysigt :)


Bara lite funderingar innan jag avslutar detta inlägg. Varför ska man applådera när flygplanet har landat? Är det inte deras jobb att flyga oss till olika ställen? Är det för att vi lyckats komma helskinnade fram? Jag menar, tänk om alla föräldrar som har sina barn på dagis skulle ställa sig och applådera varje gång de hämtade sina ungar för att dagisfröknarna faktiskt lyckats hålla barnen vid liv under hela dagen? Nej det där förstår jag mig inte på.

Kram kram <3

Kommentarer
Postat av: Elli

Applåderar man fortfarande? :S Minns bara att det hände när man flög när man var liten, fan vad omodernt!

2011-02-13 @ 13:03:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0