Riding, fredag och släktkalas

Hejsan alla :)

Nu är jag påvärg ut i det fina vädret, ska rida en lång runda med mamma och My. Ikväll bär det av till Uppsala där jag ska se hur Peter har det :). Kommer hem på tisdag igen.

I torsdags hade jag en härlig skrittur med mamma, och det var nog bra att jag började lugnt, eftersom jag nu har hur mycket träningsvär som helst av bara det.




Nere i stallet är också Nattis och busar, hon fick pröva på att sitta på Pilta en stund ockå :P


Sen åkte jag till Lisa och träffade henne och Anna G. Vi satt och pratade och hade det trevligt :)

På fredagen så red jag först ut med mamma och My, det blev en låång tur med trav och galopp. Mycket härligt!

Sen åkte jag och mötte Peter i slussen. Han hade planerat kvällen med först resturang och sen bowling. Såå mysigt <3 (trots att jag kom till insikt hur fruktansvärt värdelös jag är på bowling)


 

Dagen efter var det ut till Värmdö igen för då var det släkt kalas hos mormor.


Alla mina kusiner från mammas sida var där.


Som vanligt måste det alltid bli fotografering ;)


Kram på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0