Mot Sverige :)

Hejsan :)


Jag kom just hem från min mardrömslektion kemi-practical. Vi har Tamas den här terminen också :( Under lektionen står jag och tänker "är detta verkligen värt det, varför vill jag bli veterinär, borde hitta en lättare utbildning, utan kemi, ska jag gå ifrån lektionen, nej det kan jag ju inte göra då försvinner ju mina chanser att bli veterinär, om jag nu vill bli det, vill jag bli veterinär, om jag bara skulle slippa kemin, SHIT har inte lyssnat på genomgången, FOKUS nu!"

Labben var dock ganska enkel, men min hjärna är ju ganska enkelt utvecklad också, den har inte så många funktioner så det blev lite knepigt i alla fall.


Nu ska jag packa det sista, och jag har för ovanlighetens skull sjukt mycket plats. Jag ska ha två väskor med till Sverige, men bara en tillbaks. Därför måste jag packa så att allt får plats i bara en sen. Så.. den ena väskan är typ tom :P

Tydligen har pappa beställt taxi till mig, som ska komma och hämta upp mig utanför dörren. Det kallar jag lyx! Kommer stå där och bli upphämtad som värsta kändisen eller rika människan! Eller så kommer det ingen taxi för att något har blivit fel, och då står jag där som en dum blondin som vanligt. Det sistnämna är mer troligt.

OCH jag har sparat det bästa till sist! Fick ett sms från Peter att han visst kommer till Stockholm. Han skulle egentligen stanna i Uppsala, men så ångrade han sig. Så vi hinner träffas :D Åh vad glad jag är över det!

Då får jag pussa på alla mina älsklingar <3 min talj-boll, totto-boll och tok-boll. (Natalija, Pilta och Peter)



Puuussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0