Hur lyckas jag?

Hallå igen :P jag är fortfarande kvar här.

När jag går runt i lägenheten för att kolla att allt är på sin plats upptäcker jag min stackars blomma. Den visade små livstecken för några veckor sedan, och jag höll tummarna att den kanske skulle tillfriskna med min goda vård. Mamma köpte blomman åt mig och sa "den här Nina kan du ha, då kan du vara borta hur länge som helst och den överlever allt. Då gör det inget om du åker till Sverige under en längre period"

Tydligen är min närvaro sämre än min frånvaro för denna lilla växt.

Ska skaffa en kaktus..


I alla fall så anmälde jag mig till tillvals kursen idag, Mari och jag gick upp till Peter Lessis kontor och hoppades att listan skulle vara full, så vi inte behövde välja. Men det var den inte, så vi skrev upp oss.. Vad har jag gjort nu? Mer pluggande, känns det som en bra ide? A ja, kan ju bli kul. Kursen heter "Wildlife Ecology & Management"

Oops måste gå nu!

Kramar <3


Kommentarer
Postat av: Elli

Det klarar du Nina, det är jag säker på :)

2011-02-17 @ 19:35:57
Postat av: lisa

det går nog bättre med pluggandet än med blomman iaf :p :)

2011-02-18 @ 11:30:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0