Experiment av Nina

God morgon :)

Sitter och läser physio nu, jag är ledig från skolan idag för att plugga (*host* jag orkar inte gå på kemi och botanik).

Jag upptäckte att mina fina te koppar är så smutsiga innuti, de har fått en sådan där te-rand som inte går att diska bort. Jag kommer ihåg att jag läst en artikel i året runt (japp för er som inte visste det är jag inte 19 utan 90), där tipsade någon om att man skulle lägga i bakpulver i koppen och sen hälla på kokande vatten.

Varför inte tänkte jag ;) det är ju värt att testa. Så i med bakpulver och kokande vatten och så väntade jag några minuter. Se vad som hände:

Före:


Efter:


Kan ni slå det där alla töntiga reklamer på tv, va va va, kan ni det eller? Detta var riktigt smuts innan och det är till och med samma kopp som jag visar före och efter.

Kram <3

Kommentarer
Postat av: Elli

NAJS, det där ska jag ta med mig ut i livet, tack Nina!

2011-02-25 @ 17:23:36
Postat av: Nina

Haha varsågod Elli ;) glad att kunna ge dig något som du kan ta med dig i livet :P



Kram <3

2011-02-25 @ 18:21:32
URL: http://ninasanatomy.blogg.se/
Postat av: lisa

haha j*vlar va coolt, måste prova det där i mina te-muggar ;)

2011-02-25 @ 20:24:15
Postat av: Anonym

det är fusk att fota en ny kopp bara för att luras, så gör dom på tv också.

2011-02-26 @ 13:00:58
Postat av: Nina

Ja visst är det coolt! Trodde inte det skulle fungera ens :P



På min blogg svär man inte, så jag tänker ta bort din kommentar Johan (tror jag att det är) ;)



Kram på er <3

2011-02-26 @ 16:05:11
URL: http://ninasanatomy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0