:(

Hej.

Varför är det dagar när man bara går och surar, och känner att allt är dåligt? Jag vet inte!
Igår var jag trött, men enligt klasskompisarna så såg jag så "pigg och glad ut".. Jag har varit lite halv deppig hela dagen idag av någon konstig anledning. Detta trots att jag och världens finaste Peter firar 10 månader idag, och att jag har fått hålla ett hund och häst hjärta i handen. 

Vändan in på copyshop för att köpa lite studiematerial slutade på 400 kr, och när jag kommer hem har jag fått ytterliggare ett mail om att csn inte godkänner min ansökan. Därefter var det kört för att mitt humör skulle vända.

Har pluggat med ilsket humör och nu ska jag lägga mig och sura tills jag somnar.

Nej först ett dagens-inlägg.

Kram på er :)  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0