En uppdatering från helgen

Hejsan :)

Tillbaks i Ungern! Det var en kort visit hemma denna gång. 9 gånger har jag flygit sen i augusti, det är typ ganska mycket.

I torsdags kväll hälsade jag bara på min häst och min katt, sen raka vägen i säng. För jag var tvungen att gå upp tidigt på fredagen för att åka in till stan och klippa mig. Självklart åkte jag till Agneta, och Tre klippare. Gäller ju att få hjälp av de bästa när det är mitt okontrollerade hår :P



Skulle viljat ge er en före och efter bild, för jag blev så himla nöjd med resultatet. Men men :/

Sen var det händelsen som var anledningen till att jag flög hem, farmors begravning. Jag trodde inte att det skulle bli så jobbigt som det faktiskt var. Det var väldigt fint och väldigt sorgligt.

Det var många från norge som var där, och jag kan stolt säga att jag förstod vad de sa, tack vare att jag umgås så mycket med norskorna här tror jag.

Och som jag lovade att berätta: osthyveln är inköpt!
Bevis:
 

Så, flygresan hit gick okej, hade fruktansvärd huvudvärk hela vägen. Dels för att busschaffören ner till skavsta hade glömt sin mick på, och lyssnade på musik där framme, så man hörde bara ett ständigt brus och några höga toner. Sen kommer jag till flygplatsen och där är det ungar som skriker. Huvudet dunkade så mycket att jag inte visste var jag skulle ta vägen. Kunde inte slappna av i käkarna typ :S

Hade beställt samma taxi som hämtade mig vid lägenheten och körde mig till flygplatsen. Det är mycket billigare att göra så, så jag ska fortsätta göra så. 

Hörde att det var 26 minus ute på värmdö, brr! Här är det 3 plus och regnigt.

Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0