Dag 25 - min favoritplats

Såå var det dags för det sista inlägget om "dagens". Lite sorgligt kanske :/ Jag hoppas ni tyckt det varit kul att läsa om mig och saker runt omkring mig :). 

Men det roliga är inte riktigt över än, jag har ju faktiskt det sista ämnet att ta upp. 

Min favoritplats: det är en plats där jag kan vara 100% mig själv, en plats som kan få mig att må bättre, där jag känner mig trygg, kan få stöd, får energi och kraft ifrån och allt postivt som man kan tänka sig. Denna plats är hos mina hästar, i stallet, i hagen och på hästryggen. 

Jag frågar mig ständigt, vad har alla människor gjort som inte har haft hästar att fylla sina liv med? Hur räcker ens egna rum till att få känna det härliga lugnet som stallet och hagen ger. Ingen plats kan jämföras med en plats där man hör hästar som frustar, suckar, tuggar, gnäggar och så vidare. 

Om jag fick skulle jag bosätta mig i en hage :D men Peter skulle inte gilla det. Dock har han lite förstått min besatthet att han frågade mig "hur nära stan kan man hitta en hästgård". Älskar dig Peter <3 

Nu ska jag låta er njuta av min favoritplats en stund, men kom ihåg att den är MIN!











 

Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0