Dag 19 - nära döden upplevelse

En händelse som jag direkt kommer att tänka på är när jag var i Åre förra nyåret, med det här gänget:



Vår mat-planering var kanske inte den bästa, så sent på kvällen skulle Elli och jag gå ner till affären och se om vi kunde köpa lite mat. Det var en lång backe ner från vår stuga till affären. Jag gick och smsade med Johan tror jag. Precis i slutet av backen skulle vi byta sida, och när jag börjar passerar vägen så går jag fortfarande och smsar. Jag tror Elli säger något som "oj vad halt det var" när hon går före. Just när jag tittar upp ramlar jag raklång på rygg. Det jag inte sett är att det kommer en bil nerför backen. Den var tvungen att bromsa regält eftersom jag i princip hade kastat mig framför bilen (på rygg alltså). Det var både halt och nerförsbacke för bilen som ni förstår :O 

Läskigt ögonblick! Och när jag kom tillbaks till stugan säger jag till alla "JAG HÖLL PÅ ATT DÖ" med största inlevelsen. Alla tittade upp på mig någon sekund och fortsatte sedan med vad de höll på med. Japp så var det med det, ingen tar mig på allvar alltså :P kanske var det just tonen jag sa de i..


Det var den historien :)

Kram kram 


Kommentarer
Postat av: Elli

HAHAHAH!!!! Ååååååh minns hur vi skrattade och försökte återberätta den HORRIBLA händelsen för alla, men vi fick inte fram så tydliga meningar...



KRAAAAM!

2011-02-13 @ 22:07:59
Postat av: Anonym

även om du hade dött så hade ingen lagt skulden på mig! genialiskt!

2011-02-13 @ 22:42:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0