Dag 18 - den här månaden

Mitt mål för den här månaden är att komma igång med träningen, och nej inte bara försöka, jag SKA.
Jag har inte helt bestämt allt än, men jag ska försöka komma upp i 200 situps per dag (Lisa och jag gjorde det förut till Special idrott A), springa eller gå snabbt i parken varannan dag och sen rygglyft, plankan och armhävningar helst varje dag.

Ska verkligen anstränga mig för att hålla mig till detta! Nu ska det bli ordning på otränade mig igen ;)


Så det blir min månad det, plus massa pluggande.


Dag 1 – Presentera mig själv. [X]
Dag 2 – Min kärlek. [X]
Dag 3 – Mina föräldrar. [X]
Dag 4 – Det här åt jag idag. [X]
Dag 5 – Det här saknar jag. [X]
Dag 6 – Min dag. [X]
Dag 7 – Min bästa vän. [X] 
Dag 8 – Ett ögonblick. [X]
Dag 9 – Min tro. [X]
Dag 10 – Det här hade jag på mig idag. [X]
Dag 11 – Mina syskon. [X] 
Dag 12 – I min handväska. [X] 
Dag 13 – Den här veckan. [X] 
Dag 14 – Mina drömmar. [X]
Dag 15 – Mitt favoritminne. [X]
Dag 16 – Min favoritfödelsedag. [X]
Dag 17 – Detta ångrar jag. [X] 
Dag 18 – Den här månaden. [X]
Dag 19 – Nära döden upplevelse. 
Dag 20 – Det här upprör mig. 
Dag 21 – Det här får mig att må bättre. 
Dag 22 – Det här får mig att gråta. 
Dag 23 – En första. 
Dag 24 – Mina rädslor.
Dag 25 – Min favoritplats.


Natti natti <3

Kommentarer
Postat av: lisa

Det låter bra!! Jag ska också börja träna nu, har fixat gymkort på gymmet nere hos oss så nu j*vlar :p



kram

2011-02-13 @ 12:49:16
Postat av: Nina

Bra Lisa ;) då peppar vi varandra. Jag började idag :)



Kram <3

2011-02-13 @ 13:35:09
URL: http://ninasanatomy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0