Dag 16 - min favoritfödelsedag

God förmiddag :)

Jag vet inte riktigt vilken min favoritfödelsedag är.. När man var liten var det ju väldigt speciellt att fylla år. Jag kommer ihåg att mamma alltid gjorde en födelsedagstårta till mig som såg ut som en fjärill. Den var jätte fin!

Men en födelsedag som jag tyckt varit jätte kul när jag var lite äldre var när jag fyllde 18. Anna U och jag hade en födelsedagsfest tillsammans. Vi bjöd alla våra kompisar och hade middag, spelade singstar och gjorde tokigheter.
:D





Och inte nog med det var det då jag fick LONDON RESAN :D Malin, Lisa och jag åkte till London och såg Mamma Mia musikalen. Vill dit igen!

Jag öppnar presenten


Några månader senare påväg mot London (thihi fast den här bilden är från resa nr två till London med Anna G)


Kram <3


Kommentarer
Postat av: Malin

ÅÅÅÅÅH! Hoppas på en till londonresa till sommaren :D

2011-02-09 @ 20:48:39
Postat av: lisa

JA det måste vi!! Haha kommer ihåg hur vi planerade innan :p det va j*vligt svårt att inte säga nåt, vi planerade ju hela grejen typ 1 månad innan du fyllde år :p

2011-02-10 @ 17:26:52
Postat av: Nina

Ja absolut! Måste dit igen!

Haha jag förstår det :P speciellt när det är mig ni döjde det för "experten på att snoka" ;)

2011-02-11 @ 09:05:01
URL: http://ninasanatomy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0