Dag 15 - mitt favoritminne

Hej igen!

Jag har många bra minnen som hör till mina favoritminnen. Men mitt allra bästa var när jag fick träffa Peter första gången utanför skolan. Eftersom ingen fick veta om vårt förhållande i början kunde vi inte annat än prata på skype och msn. I skolan sa vi typ bara hej till varandra.

Vi träffades efter en studentskiva, jag hade åkt ut till Årsta och stod och väntade vid en busshållplats i mörkret. Sen kommer en lång person mot mig och som tur är det Peter :P Han kramar om mig och den känslan kommer jag alltid komma ihåg. Det var så härligt och jag blev så lycklig :D Sen gick vi hem till honom, vi gick och skrattade och var så glada. 

Bästa minnet någonsin som jag aldrig kommer glömma!

Puss <3

Kommentarer
Postat av: Peter

helt klart bäst!!! <3<3<3

du är bäst på allt och är bäst av alla! <3<3<3

2011-02-08 @ 21:48:54
Postat av: Du vet nog vem.

Starka ord.

Vi måste testa Peters påstående! Om Nina nu är bäst på allt, vilket han nämner två gånger konstigt nog (om man är bäst på allt är man per definition bäst av alla). Om Peter nu har rätt bör Nina klara av allt man kastar åt henne. Framtiden får utse vad som kastas, men något kommer det bli!



Tack för ordet.

2011-02-08 @ 22:14:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0