Blä skola!

Hej.

Idag är jag på lite små dåligt humör, jag hade nämligen två prov idag, som båda gick åt skogen. Hur ska man kunna varenda detalj om varenda ämne när man har 6 ämnen samtidigt? Är det ens möjligt att få in i huvudet.

Jag vet att vår gamla mentala-träningslärare på Jensen sa att det var möjligt att lära sig hur mycket som helst om man hade en pistol riktad mot huvudet. Mm kanske delvis sant, men på något sätt måste det ju bli fullt om man pluggar in massor i närminnet.

Sen har jag försökt få tag i lite papper från skolan, som de ska vara ett himla bekymmer att få. Alla system de någonsin skapat är mot eleverna, inte för.

Men men.. Har pluggat lite allt möjligt ikväll och det har väll gått skapligt. I morgon blir det anatomi practical och det är alltid kul :)

Dock har Peter den bästa plugg-kompisen


Snart ska jag natta kudden :) ska ta sovmorgon i morgon tänkte jag :D

Ta hand om er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0