Beautiful and sophisticated

Hejsan :)

Eftersom jag varit så duktig och effektiv idag, så belönar jag mig själv med lite blogg-skivande. Morgonen började nämligen med Histologi practicals kl 7.30. Vem börjar en sådan tid? Det är ju för sjutton utanför schemat :O
Gick i alla fall lydigt dit med mina färgpennor för att rita av celler och andra intressanta färgkluttar som vi tittar på i mikroskåpet.

Haha nej förlåt, det är faktiskt seriösare än det, men rita det gör vi. Istället för den onskefulla kvinnliga läraren (som jag aldrig kommer förlåta för att hon strök mig på första histo examen), så hade vi en kille som är riktigt bra. Han pratar bra engelska och är faktiskt lika mycket lärare som han är duktig på ämnet. Vilket är sällsynt här, då de flesta bara har kunskap men inte kan förklara för eleverna. Han är väldigt intresserad av sitt ämne, och det märks när han använder ord som beautiful och sophisticated till saker som andra skulle säga "Något otydligt med lite färg och prickar på".




Direkt efter lektionen gick jag hem och bytte om till spring kläder. Bara så ni vet har jag hållt min träningsplan, och tränat varje dag sen jag sa att jag skulle börja. Idag får dock magen vila, för den är så öm efter att inte ha fått någon paus.

Sen duschade jag, gjorde mat och satte mig med histologi boken. Så nöjd med dagens insats.
Ska plugga lite physiology sen också, men det får bli efter lektionen som börjar snart.

Juste, jag har glömt att ta kort på min jätte coola penna. Jag fick den av Johan innan jag åkte. :D


Det är en penna som föreställer en spruta, och innuti är det något lila läskigt medel :P

Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0