Avundsjuk? Nej då..

Varför skulle jag bli det för?


Jag har så roligt i min ensamhet i alla fall så :P

Tränat har jag gjort! Jag är nu uppe i 100 situps, och gör massa andra roliga övningar. Någon som har ett förslag på en jätte jobbig träningsövning som man kan göra hemma?

Och jag gick en rask promenad i parken. Bekräftade ännu en gång att jag har blivit miljöskadad av denna skola. Detta är en cross section av en skeletal muscle om någon undrade. (Eller så kan de också vara lite sprucken asfalt)


Natti natti <3


Kommentarer
Postat av: Daniel.

Har ett några övningar som är tunga. Vad vill du att dessa ska träna?



Testa http://www.youtube.com/watch?v=VHvIxawIWL8

2011-02-28 @ 09:34:55
Postat av: HUNK

2011-03-07 @ 20:49:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0