Suck..

Hej där.
Idag har det varit en bläig dag, en sådan dag som man bara skulle kunna hoppa över. Men jag ska inte tråka ut er med alla detaljer om varför denna dag har gjort mig till en gnällig liten unge.
.
.
Så istället kan jag säga de saker som har varit bra idag :). Jag gick en skön promenad i parken, stormigt väder men det betyder mindre människor där så jag va nöjd. Fick leka hjälte och gå med en tant över vägen. Hon var påväg åt andra hållet, men eftersom hon inte verkade våga börja gå (och ingen verkade bry sig om henne) fick jag gå över vägen, hämta henne och sen vänta på nästa gröna gubbe så jag kunde gå tillbaks och fortsätta min promenad. Haha det känns som en typisk "god gärning" - hjälpa en tant över vägen.
.
Har läst alla de 25 topicsarna en gång som var dagens uppgift. Och med kaffet jag just druckigt så ska jag nog få till en ytterliggare genomläsning.
.
Pratade med farfar också, alltid mysigt :) Blir som vanligt på bra humör av det!
.
.
Ja vad ska jag säga mer, inte mycket mer bra som har hänt idag dessvärre. Så kul var min dag ;)
.
.
Bara så ni vet så ska jag adoptera den här lilla tjejen:
.
Hoppas på en bättre dag i morgon!
.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0