Snöyra

Hej hej!
Igår var Peter och jag på bio på kvällen och såg Twilight. Jag ville se den igen så jag använde den typiska tjejblicken: "jag-vill-snälla-snälla-snälla". Och det fungerade ;) Köpte en stor popcorn till Peter så han såg ganska nöjd ut hela filmen, och jag var såklart överlycklig, hihi.
I morse gick jag upp tidigt och pluggade några timmar innan Peter vaknade. Sen blev det lite filmtittande och matlagning. Därefter har jag fortsatt plugga. Det går sakta men säkert framåt. Dock vill jag verkligen inte att tenta perioden ska komma! Hur kan det va december redan? :O
På morgonen när bara jag var vaken. Nattis har möblerat om i granen lite för att det ska passa hennes smak.
Filmmys i sängen. Nattis råkade bara tränga sig in i mellan mig och Peter :P
Sen när vi gick ut så var det SNÖÖÖ! Jag måste vara den absolut barnsligaste 20 åringen när det gäller snö. Skrattade lyckligt och startade sedan ett snöbollskrig mot Peter :P
Oj oj oj, det är verkligen december..
Snart ska vi ut och äta på fridays :)
Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0