Packningen har påbörjats

Hej hej!
.
Jag är i full fart med att packa nu! Decembers tentaperiod är avklarad och nu väntar ett härligt lov för att ladda krafterna till januaris tenta period.
.
.
Dock går väll packningen sådär. Mitt hvuud dunkar hur mycket som helst och skriker efter mer kaffe för att ta bort det, men jag ska ha avvänjning av kaffe nu tills 3 jan när allt sätter igång igen. Så oboy och te blir det istället :)
.
Dessutom "hjälper" Nattis mig att packa, vilket gör allt långsammare. Det är ungefär som att gå på promenad med någon som försöker gå åt andra hållet. Antingen ligger hon i min väska och fångar upp det jag packar för att sedan sortera ut hälften till utanför väskan.
.
.
.
Eller när jag sträcker mig in för att ta ett extra par strumpor så möts man av tio stycken sylvassa klor från strumplådan.
Men men, lite kommer ner i alla fall. Blir dock en tidig kväll ikväll, har nog aldrig varit såhär psykiskt och fysiskt utmattad.
.
.
Tre dagar till jul <3
Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0