Jullov :)

Hejsan!
.
.
.
Tänkte bara lägga upp lite bilder från mitt jullov hittills.
.
Caroline (min veterinär studiekamrat) kom ut och red idag i det härliga vädret. Det gick jätte bra och var väldigt trevligt.
.
.
Bakade med Peter, börjar bli en jultradition för oss nu ;).
.
.
.
Mamma och jag på ridtur. Fint, solgt och stilla (för en gång skull detta lov)
.
.
.
Söta lilla Sissla i stallet, min lilla growth hormon deficiency katt.
.
En annan uteritt med mamma. Detta är en låång väg där man kan galoppa läänge på. Försök föreställa er känslan att bara få sätta av i full fart på denna väg. Helt underbart!!
Mamma, Peter, jag och Nattis spelar alfapet.
.
.
Julen firades hemma hos oss med släkten :)
I centrum stod såklart söta lilla Wilma (ca 95% av alla kort från julafton är på henne ;) ). Pappa är tomte :P
Kram på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0