Vilsen i parken..

Ibland blir man bara så trött på sig själv! Idag var jag lite extra trött när jag stack ut och sprang, så jag tänkte att jag skulle utmana mig själv lite och ta en längre runda. Trots att jag hade håll svängde jag av på alla vägar i parken som gjorde att jag skulle komma längre bort, och alltså få en längre springsträcka.

Tror ni inte jag sprang vilse!? Först tänkte jag att det nog inte gjorde så mycket, den är ju inte så stor. Men när jag aldrig hittade "kanten" på parken blev jag lite fundersam. Jag blev mycket lättat när jag tyckte jag kände igen mig... dock varade inte lyckan länge eftersom enda anledningen till att jag kände igen mig var att jag hade sprungit i en cirkel.

Tillslut hittade jag i alla fall ut till kanten, och stora vägen, så kunde jag följa den hem.. Haha.. jaja jag är ju blond :)

Min bror länkade mig ytterliggare en nyhets grej om den norska tjejen som blir mördad. Jag var tydligen med i ett litet film klipp.

http://www.nrk.no/nyheter/verden/1.7274313

Usch så hemskt det är :( Hon ville, precis som alla andra på skolan, bara studera till veterinär. Och så händer något sådant, lider verkligen med alla som kände henne..

Var försiktiga :) och spring inte vilse..

Kommentarer
Postat av: lisa

Gud va hemskt med den där tjejen!! :( Du måste va försiktig Nina och lås dörren hela tiden och inte springa i parken på kvällarna!!



men om du ska göra det kan du ju försöka hitta hem iaf :p



Va försiktig och kram på dig

2010-09-01 @ 21:36:18
Postat av: Jens lillebror

Bra Nina....

vad hade du för betyg i idrott? tänkte på det med orientering.

2010-09-01 @ 21:51:49
URL: http://ninasanatomy.blogg.se/
Postat av: Nina

Haha ja du Jens, vi tar det en annan gång :P

2010-09-01 @ 23:22:02
Postat av: Anabanana

Äh Nina och jag var ju bra på orientering...(host host host!!:P).

Nina, du har bara varit i Ungern i nåra veckor och är redan med på TV. Bra början på din karriär.

Följ Lisas råd! Kramar!

2010-09-02 @ 10:15:28
Postat av: kurri!! (*-(*-(*-(*-*)-*)-*)-*)

Men se där Nina är på nyheterna...

Ett litet tips du borde skaffa dig en mobil med gps så att du inte springer vilse något mer... Make me proud my young Padawan...

2010-09-03 @ 22:25:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0