Utgång till Becketts

Igår kväll åkte jag till Sunniva, och vi åkte sedan vidare till Becketts för att festa med de andra norskorna från både medicin och veterinär.  Det började med ett såkallat pubquiz, man var uppdelade i lag och sen skulle man svara på massa frågor. Sista delen var film-musik som vi skulle kunna film och skådespelare till. Jag bidrog med min stora kunskap i Svensk politik (haha..) och lyckades faktiskt svara rätt på frågorna ;). Men mitt lag vann tyvärr inte, så det blev ingen öl och inga shottar till oss.

Men dans blev det i alla fall. Jag satt och pratade med några norska tjejer och några killar från Tyskland och Sverige. 

Jag sov hos Sunniva, som för tillfället bor ensam då hennes lägenhetskompis är i Tyskland. I morse lagade vi en underbar frukost, riktigt hotell likt faktiskt. Med ägg och skinkröra, bacon, varmt bröd och juice, mmm! :D


Nu ska jag göra allt i ordning här i lägenheten, sen åker jag till flygplatsen!

Kram på er alla, vi hörs i Sverige <3 

Kommentarer
Postat av: Tonie

heey.. 25/9? nu är det ju den 28e!

Hör av dig om du vill ses, jag är rätt så ledig den här veckan :) Kramar

2010-09-28 @ 03:45:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0