Solig dag i Budapest.

Idag har det varit riktigt fint väder här i Budapest, lite kyligt i luften men det var skönt i solen. Innan kemi lektionen satt en del av norska gänget och solade intill en skolbyggnad.



Jag kunde tyvärr inte njuta så mycket av vädret som de andra för att jag har börjat bli sjuk, ont i halsen och sådär.

Efter skolan kom min hyresvärd över för att ge mig ett medel som ska ta bort insekterna. Hon började med att skälla på mig, och av någon anledning (det kan vara stressen över anatomi-tentan) blev jag jätte arg och skällde tillbaks.  
Så hon slutade bli arg och började fixa problemet istället.

Eftersom det inte gick att vara i lägenheten efter att man sprayat ner den så tog jag och anatomin en promenad i parken. Den var härligt med frisk luft, träd, gräs och massa lösspringade hundar. Jag slappnar av i sådana miljöer.

Peter kommer om 9 dagar nu! Börjat räkna ner igen :D

Hugs

Kommentarer
Postat av: ElinE

Hej Kusssen :)

hoppas allt är bra där nere! ..jag tycker du ska kolla din mail oftare :P jag behöver svar hur du lyckades boka din flygbiljett, ska åka till paris i helgen men har inte fått det att funka, hur gjorde du? maila mig så snabbt du kan!!

2010-09-30 @ 23:39:51
Postat av: Mellisaurus-[rex]

Va kul :D

2010-09-30 @ 23:52:21
URL: http://mellisaur.blogg.se/
Postat av: bella

anmäl dig om du vill få chansen att bli dagens blogg ;)

2010-10-01 @ 00:08:01
URL: http://ciaobellaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0