Ninas anatomy

Idag hade vi vår andra lektion i anatomi. Det ägde rum i Budapest ridanläggning, i hästboxar :P

Vi delades upp i 2-4 i varje grupp och fick ta en häst var att titta och känna på. Man skulle ha med sig anteckningarna från gårdagens lekton, eftersom vi nu skulle se det vi pratat om lite mer tydligt. Jag var med Mari hos en jätte snäll häst, så fin och lugn. Jag tror jag skötte mig bra, vi hade två anatomilärare med oss och en av dem frågade lite frågor och jag svarade rätt på allt :) egentligen var det inget test, utan meningen att vi skulle ställa frågor till dem, men det är lite kul att få visa att man förstått.

Det är verkligen studenter från hela världen här, idag pratade jag tex med kille från Israel. Han tyckte jag var gullig för att jag var så ivrig :P klart man är när man håller på med djur! 

Sedan var Mari och jag iväg och köpte sådana där vita rockar som alla på tv har :P som i Greys anatomy :D

Såhär kommer jag gå klädd, veterinären Nina:


Nu har jag pluggat ett bra tag och börjar bli lite trött i huvudet, tror jag ska ta en springtur för att rensa hjärnan.

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: lisa

Haha fan va snygg du e i rocken Nina ;) Du ser verkligen ut som en veterinär, fast lite som en riktig läkare också! :)

2010-09-07 @ 19:26:52
Postat av: Hannes

hihihi, den där rocken är så lång att

du kan ha den som långklänning på

balen sen! ;) (du är inte kort!)

2010-09-07 @ 21:15:59
Postat av: Sussi Björk

Hej Nina,

Kul att höra att det går bra för dig och att du har hittat en del vänner. Tänker på dig må du tro.

Kram Sussi

2010-10-10 @ 22:03:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0