Borde sova nu..

Ja det borde jag faktiskt, ska upp tidigt i morgon och ha biofysik. Det är det jag sitter och pluggar nu. Fysik är inte min grej, även om jag som tur är fattar det jag gått igenom ikväll. Tror jag skulle tjäna på att vara hemma i morgon och plugga på det läraren lägger ut på internet istället för att gå på lektionen. Han är så upptagen med sina formler på tavlan så han skulle inte märka om så hela klassen var borta.

Sitter här med mitt kaffe och en chips påse och lyssnar på musik :) det är koseligt. Men tänk om jag skulle ha en katt här på skrivbordet också. Har fått lite katt-nojja och bara måste ha en katt. Tur att jag har små kattpluppisar som väntar på mig där hemma. Fina Dusan hade precis fått ungar när jag åkte, undra hur stora de små sötisarna har blivit nu.

3 dagar kvar...


Natti natti

Hugs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0