Varför kan jag inte prestera när jag måste?

Jag hade pluggat på allt man skulle, jag kunde talen klockrent i boken, jag rabblade reaktionsformler i huvudet.. och sen kom provdagen, och inte det minsta kunde jag få ner på det där pappret! Varför!?

Jag har just haft chemistry midterm om ni undrar, och det gick åt hel*te. Suck.. bara att börja plugga inför nästa prov.

Åh jag blir så besviken på mig själv, varför kan jag allt hemma och sen när jag sitter på provet så kan jag bara inte. Ska försöka släppa det nu.

Okej lite bra saker.. hmm, jag har fått två dvd:er av min syssling där de visar när de diskerar en hund. Tror det kan bli en mysig filmkväll framöver, popcorn, godis och en bra film liksom. Kan inte gå fel :) haha ja man blir lite knäpp av att gå veterinär.  

Nu ska jag sätta mig och rita lite bilder så att jag kan börja plugga ordentligt till nästa anatomi midterm "joints".

Kram på er <3 

Kommentarer
Postat av: Daniel.

Joints :)

Där kan nog jag hjälpa lite mer än vid kemin :)

2010-10-27 @ 15:29:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0