Till parken

Fem människor och tre hundar gick idag till parken som ligger närmast mig, en av dem var jag ;). Vi hade skolböcker och filt med oss. Hundarna var lyckliga över att få springa i gräset och hälsa på andra hundar och vi njöt av den friska luften.

Det blev inte så mycket pluggande dock, mer sitta och prata och titta på glada hundar.




Tina (hunden) tar plats på filten.



Lela myser i Sunnivas knä



En fin hund som kom och hälsade på oss.


Nu på kvällen har jag pluggat. Har en ny anatomi bok :) köpte en på latin så att jag ska kunna lära mig de latinska orden efter tentan.

Det har blivit lite "Idol" också, medan jag åt en god middag bestående av nudlar.

Ska nog gå och lägga mig ganska tidigt ikväll. 

Kramar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0