Sverige <3

Hejsan allihopa!

Sitter just nu och har en sådan lycklig känsla inombords, så jag tänkte det passade med ett blogg inlägg.
Jag fick just ett mail av min mamma där det stod: "jag har bokat en silver sköldpadda, den ljusaste med silver på benen..". För er som inte är så insatta i katt-världen betyder detta att hon har bokat en trefärgad kattunge till mig! Åh jag är så glad :D hoppas allt kommer fungera, med Peter, leverans och flytt till Ungern bara.

Sedan har jag också fått reda på genom sms, mail och facebook att det är snö i Sverige. Vad avundsjuk jag blir! Vill också ha snööö, åh fina fina Sverige.

Idag har jag varit och shoppat på Ikea. Mari och jag tog en sväng dit, vi började med att äta på resturangen som fanns där. De serverade SVENSKA KÖTTBULLAR! OMG vad gott det var <3



Efter att ha inhandlat diverse köksutrustning, säng och värmeljus gick vi och handlade i den Svenska matbutiken som ligger i samma byggnad. Jag kände mig som ett litet barn i en leksaksaffär :D Det fanns godisbilar, pepparkakor, köttbullar, Marabou choklad m.m..

Sitter nu och luktar på ett av värmeljusen som jag köpte, de luktar kanelbullar, sen har jag ett med kladdkaka-doft också. Mmm... Snart är det dags att öppna godisbilarna och njuta av en fredagskväll med kemi boken.

Puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0