Seminarie-middag, skalpeller & serier

Hejsan söta ni :)

Först lite sen uppdatering från i lördags kväll. Det var middag efter seminariet med alla (ca 100 norskor och svenskar). Jag hade jätte trevligt och åt massa god mat och drack gott vin.

Hela söndagen ägnades åt kemi och anatomi, förutom en förmiddags promenad med Kerstin och hundarna.

Idag har jag varit i skolan och haft histologi, och ska tillbaks ikväll för att gå på anatomi. Vi kommer antagligen få titta på en död hund, med tanke på att vi nu inlett ämnet "joints" och kommer börja att disikera vid nästa anatomi practicals (i morgon). Därför har jag idag varit iväg och köpt diverse skalpeller och saker som man behöver för lektionen.

Om ni nu råkat missa det så har Gossip Girl börjat igen, och jag tittade just på senaste avsnittet. Älskar serien, men just nu vet jag inte vilken karaktär som jag stör mig mest på. Men men, det är ju gossip girl vi pratar om, alltid kaos.

Ikväll kommer jag plugga inför anatomin, och äta glass.


XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0