Mobil panik!

Började tidigt i morse med biofysik. Jag har inte gått på den lektionen på två veckor för jag känner att jag inte får ut något av det, men idag bestämde jag mig för att ge det en chans till. Det var helt okej faktiskt, förstod det mesta vad han pratade om. Har förstått att jag har haft väldigt tur med fysik läraren på Jensen gymnasium, eftersom jag kan hänga med i de flesta formler trots att fysiklektionerna nu är på ganska värdelös engelska.

Sedan hände det fruktansvärda, jag och Mari åkte hem till mig och då upptäckte jag att min mobil var borta! PANIK! (Och bara så ni vet Malin, Lisa och Anna G så stämmer inte eran vanliga kommentar "ta det lugnt, den ligger säkert i väskan, du tittar bara dåligt") Den var borta! Hyperventilerade ett tag och sprang runt och vände upp och ner på alla mina saker. Okej för att inte överdriva: det var typ min liv som var borta! Åt lunch snyftandes och skyndade sedan tillbaks till skolan med Mari. Vi gick till copyshop eftersom jag beställt en bok där, och jag frågade om tanten som jobbar där sett den, och det hade hon! Mitt liv är tillbaks. Tur att jag inte överreagerade ;) Fick även mina biofysik grejer som jag beställt.

Mari och jag satte oss och pluggade kemi i solen inne på "skolgården" tills kemi lektionen började.
Huset i bakgrunden är där vi har Zoologi och botanik lektioner.


Hittade massa fina kastanjer på marken. De är så söta! Tog med några hem så jag kan ha på skrivbordet.
(Ja ja man blir lätt distraherad när man pluggar kemi)


Nu har jag druckit en kopp kaffe med oboy i och ska lägga mig och sova en timme. Vaknar då pigg och redo att börja plugga.

Natti natti <3


Kommentarer
Postat av: Daniel.

Tappa inte bort mobilen i fortsättningen.

2010-10-07 @ 21:40:26
Postat av: Pappa

Kanske en backup vore bra att ta lite då och då.

Om livet förvinner med en mobiltelefon,

får man dubbelt liv om man har 2?

2010-10-09 @ 12:55:18
Postat av: Nina

Ha-ha-ha, strålande förslag från er båda..

2010-10-12 @ 21:05:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0