Host!

Hejsan :)

Jag har varit dålig på att uppdatera på senaste tiden, men har inte så mycket at säga just nu. Sitter uppe hela nätterna och pluggar kemi. Av någon anledning så pluggar jag bra den tiden. Konsekvenserna av det blir då att jag blir riktigt trött på dagen. Och till råga på allt är jag sjuk också, så jag hostar hela tiden.

Efter att ha somnat på kemi lektionen och var tvungen att bli väckt av tjejen bredvid mig så gick jag hem för att sova några timmar. Men så kommer den där hostan och driver mig till vansinne, så nu blir det mer kaffe och kemi istället.

Mamma ska ringa en kattuppfödare idag och kanske tinga en kattunge åt mig :D Jag hoppas en liten fin hona finns kvar. Rasen är sibirisk katt, så underbart söta, och allergivänliga (så att Peter och lilla katten kan vara i samma rum).

Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0