Filminspelning

Hej hopp.

Jag blir tokig på den här kemin, nu har jag suttit här i några timmar, och inte har jag kommit från till någonting! Orkar inte mer, så nu blir det kära anatomin, för den är såå mycket enklare..

Idag var det full fart på Budapests gator, det var nämligen filminspelning. Kändisar på plats var Angelina Jolie och Brad Pitt! Sunniva, Ingelin och jag kunde bara inte låta bli att ta några kort på sakerna de gjort i ordning för att förvandla en vanlig väg och en kyrka till ett krigsfält i något krig.

Ett fint staket har här pyntats med taggtråd och "snö". En total förstörd bil har även placerats framför alltihop. Senare körde de in massa stora läskiga bilar här också.


Ingelin och jag vid en korsning. Det var mycket förstörda bilar kan jag säga!


Lånade denna bild från en tidning, detta är framför "muren" runt kyrkan.


Nu ska jag nog sova, härlig dag i morgon, 8-17..


Natti natti mina små stjärnor <3

Kommentarer
Postat av: Elli

Coolt.. Kan inte låta bli att störa mig på att Angelinas luva är ut och in! (lika störande som när folk har snurrade bh-band) D:



<3

2010-10-14 @ 09:40:47
Postat av: Malin

What?! :O Och jag som tycker jag är cool för att det är inspelning av de amerikanska millenium-filmerna i Uppsala. Brad Pitts beats that!

2010-10-14 @ 16:33:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0