En chihuahua när den är som sötast

Idag har jag tillbringat mer än 6 timmar i ben-museumet. Det är så lugnt och bra att jobba där. Det kanske låter konstigt men det är välldigt trivsamt att ha massa skelett runt sig när man pluggar. Mari och jag gick igenom ben för ben och förhörde varandra.

Ni som känner mig vet ju att jag alltid älskat chihuahuor (hahaha... ;) ), men idag har jag hittat den absolut sötaste!



Bedårande, ikke sannt?

("Ikke sannt" är norskornas favorituttryck, vilket jag nu har börjat reta dem för, avslutar därför mina meningar med "ikke sannt". Och de möter med "typ... asså... typ.." :P )


Tog en paus i pluggandet och kollade på några avsnitt av "Solsidan" till kvällsmaten, det är så roligt! Sen kom Mari över och lånade internet och pluggade anatomi, och nu ska vi till Sunniva och fortsätta plugga. Det blir en härlig fredagskväll.


Kram

Kommentarer
Postat av: Jens lillebror

Nina du får allt ta och köpa en sån där söt chihuaha, men försök att hitta en levande... du ska inte ha en katt en hund är mycket bättre. :)

2010-10-02 @ 13:42:41
URL: http://ninasanatomy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0