Dränker mina sorger i shopping?

Hejsan allihopa :)

I morse var jag uppe tidigt för biofysiken. Jag kommer ihåg första gången jag var på den lektionen så sa vår lärare när han kom in i klassrummet "jag borde haft en kamera med mig, så många elever som står upp när jag kommer in".
Jag förstod varför han hade denna reaktion när jag hade lektionen i morse. Vi var nämligen 4 stycken och jag. 5 elever i en sal som rymmer 120 elever.

Det gör nästan lite ont i hjärtat att tänka på det, han stod där framme vid tavlan och undrade säkert varför ingen vill gå på hans lektioner. Och så när han frågade om vi hade något prov idag tänkte jag räcka upp handen och ljuga och säga att vi hade det, och det var därför ingen kom, men en annan tjej han före och sa "de är bara lata och inte orkar komma". Suck... Jag skjönner ikke varför folk inte kan gå på lektionen.

Efter en jobbig skoldag med fysik, botanik och kemi åkte Mari och jag och shoppade. Vi skulle handla kläder till halloween, men det blev lite annat också. Det var så roligt! Blev lite gladare än vad jag varit sen kemi provet. Nu har jag allt som behövs till Halloween party på fredag. Jag har alltid letat efter det perfekta tillfället att få klä ut mig till en Hogwarts student, och nu får jag chansen. Plus att jag aldrig varit på en riktig Halloween fest :D åh jag längtar! 

Jag spisade hos Mari och Karina, och nu sitter jag och dricker te framför datorn.

Jag ska försöka få tag i en stor pumpa och ställa utanför min dörr med ett ljus i tänkte jag :) det ser så koseligt ut!

Hugs <3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0