Café, varmchoklad och studieteknik

God kväll allihopa!

Här står jag och lagar köttfärsås, klockan är 23.22. Härlig tid att spisa mat på, ikke sannt ;) Nej men jag ska förklara hela historien.

Igår var jag på internet café med Mari och Karina. Vi pluggade kemi och hade det trevligt.  Det blir mycket varm choklad kan jag säga :) vi satt där till ca kl 10.



Idag var vi också på café med lite fler folk. Vi skulle plugga anatomi, med det blev mest sitta och prata om annat. Och varm choklad drickande :)



Efter det följde jag med Mari och Karina för att äta middag hemma hos dem. Därefter blev det seriöst anatomi-plugg, med vin drickande. Det fungerade till en början, sedan blev det lite svårare att hålla sig seriös.

"Vad är det här?"
"Det är en DÖD hund!"
"Nej, är den död?"


När jag kom hem nu på kvällen insåg jag att min köttfärs inte skulle hålla sig en dag till, så jag behövde tillaga den och frysa in. Så därför står jag och lagar mat mitt i natten, trots att jag ska upp 7 i morgon. Då är det nämligen VETERINÄR SEMINARIUM från kl 8 till 18! Så kul ska det bli! Ämnerna är bland annat "kolik på häst" och "veterinärer utan gränser".

Nu borde jag nog sova snart.

Hugs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0