And this is how does it look like

God morgon :)

Igår var en härlig kväll, perfekt avslut på en jobbig dag. Först var det fest hemma hos veterinärstudenter, och sedan utgång till Szimpla. Så fort någon råkade nämna anatomin ropade de andra "neeej, skååål!" haha!
Vi var lite blandat folk, inte bara norskor (haha jag ser mig typ som norsk nu), det var även några irländare där.
De andra drog vidare från Szimpla, men jag åkte moget nog hem. Gick först med Mari en bit, och sen tog jag taxi sista biten.

Nu ska jag fixa i ordning mig till histologi lektionen. Vilket är anledningen till min överskrift också. Varje gång vår histologi lärare ska visa en bild på något säger hon med pipig röst "and this is how does it look like". Haha härliga lärare på Szent Istvan University ;)

Hugs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0