Uppspelt?

God kväll allihopa!

Just nu ligger jag i min säng och har tänkt sova. Men i morgon ska jag ha privat dissektion med några andra norska studenter, och jag känner att jag inte riktigt kommer kunna sova just nu.
Peter frågade om det var för i morgon som jag kände mig uppspelt och jag svarade "kanske-jag vet inte-typ-jag tror det blir kul-hoppas jag", så ja jag är nog lite spänd, förväntansfull och sprallig inför i morgon. Jag hoppas verkligen att jag får ut mycket av det. Och att jag får ta bilder, så att jag kan skrämma er läsare lite, nej jag skojjar bara :P

Idag har Mari och jag pluggat hemma hos mig, vi gick igenom topics. Vi orkade inte laga mat så vi beställde hem pizza, hehe, lata?

Sen tog jag en promenad med Mari till bussen när hon skulle hem. Gick en vända förbi affären och köpte frukt.

Nu ska jag nog läsa en mysig godnatt saga om "preperation of tissue for light microscopy", hoppas verkligen den slutar bra.

Natti natti <3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0