Stressad?

Ni vet när man blir sådär stressad för att man har så mycket att göra, och det slutar med att man inte gör någonting.

Så är det för mig i alla fall. Jag gör lite halvhjärtade försök att få in alla namnen i huvudet, läser lite här och där till egentligen ingen nytta. Varför reagerar man så. Borde det inte vara nu som jag får massa extra krafter och bara börjar med något av det i mängden som behöver göras.

Eller så kan kan man ju bara titta på klockan, ytterliggare en minut gick just..

Jag ska i alla fall på lite uppiggande middag idag hemma hos Iselin med lite norskt folk. Vi ska beställa mat och dricka vin och glömma anatomi för ett tag. Även om jag borde sitta hemma och plugga istället, men som sagt, så mycket pluggande blir det ju inte i alla fall hemma.

Där gick en till minut, attans! Borde jag kanske öppna zoologihäftet igen som råkade slå ihop sig.

Suck!

Hoppas ni mår bra allihopa och får en mysig fredagskväll.

Trevlig helg!

/Nina

Kommentarer
Postat av: Sara Gunnarsson

Usch låter som du har det riktigt stressigt!

Drömde i natt att någon stal din jacka, du får försöka se det positiva i vardagen - du har i alla fall jackan kvar!(förhoppningsvis)Själv blev jag av med mina vantar idag, 12 minusgrader ute - underbart!

Kram

2010-11-26 @ 20:56:43
Postat av: Nina

Ja det är ganska stressigt :P men jag har inte blivit av med min jacka, så du behöver inte oroa dig. ;) Stackars dig! Här är det inte så kallt i alla fall. Hoppas vantarna dyker upp.



Kram

2010-11-27 @ 11:46:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0