Sista gymnasietiden

Hejsan.

Idag har jag varit lite deppig. Fick igår reda på att min kattunge som jag tingat inte kommer gå att flyga ner till Ungern för än i maj, pågrund av regler med vaccinationer osv.

Satt därför och försökte muntra upp mig med lite gamla bilder från gymnasietiden. Tänkte dela med mig av lite minnen :)

Här är Jens och jag påväg till skolan, i pappas rymliga bil.
 

Luncherna i skolan ;)


Summergames! Anna är inte med på bilden eftersom hon alltid hjältemodigt ställer upp och tävlar för klassen ;)
 

Killarna i klassen, alla med NV tröjor ;)


Klassens dag hos coach Emil. Vinnande kubb-laget i bakgrunden!


MVG barnen (minus Malin) vilar i soffan..


Och så kom studenten!


Champagnefrukost, flak, studentmottagning, slutskiva och massa härliga minnen :)


Jag hoppas att ni alla är nöjda med den väg ni valt att gå. Är ni inte det så är det aldrig försent att ändra sig och pröva en annan väg :)

Ta hand om er <3

/Nina


Kommentarer
Postat av: Who am I?

FINA BILDER! :)

2010-11-14 @ 15:26:24
Postat av: VEM ÄR "Who am I?"

2010-11-14 @ 18:39:02
Postat av: Nina

Ja du Johan, vem kan det vara? :P

2010-11-16 @ 19:34:46
Postat av: Tara

hej!

Har letat över allt efter en sån NV tröja, vart kan man få tag på dem?? :(

2010-11-18 @ 19:19:39
Postat av: Nina

Det ver en kille i klassen som fixade dem, så jag vet tyvärr inte.



/Nina

2010-11-23 @ 17:17:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0