Pilta!

God kväll allihopa!

Kom just hem från en riktig lång dag i skolan, började med histologi practicals i morse, suttit på benmuset med Mari till kl 5, och sen anatomi lektion två timmar, som dessutom blev längre än det.

Står nu och lagar typisk svensk mat, mm! Köttbullar, brunsås och ris. Gott!

På benmuset repeterade vi namn på alla benen, som man har glömt lite nu eftersom det var ett tag sen vi gjorde det. Men det var relativt enkelt att fräscha upp min annar så tröga hjärna.

Sen kom jag till huvudet, och när jag satt där med hästhuvudet började jag tänka på var jag brukade pussa Pilta, vad som var under liksom. Och då började jag sakna Piltis så mycket att jag nästan började gråta. Mari tog tag i det hela och sa att vi skulle gå och köpa lite varm choklad.

Nu när jag kom hem hade jag också fått ett mail från min kära lillebror, med en bild på Piltis!


Världens sötaste, finaste, underbaraste, älskade sockerponny. Massa pussar till dig <3 snart kommer jag hem, då ska vi rida långtur i snön och mysa!

/Nina


Kommentarer
Postat av: lisa

haha ja hon ser verkligen ut som en liten sockerponny med all frost i pälsen :)

2010-11-30 @ 11:30:36
Postat av: Nina

Haha ja visst gör hon. Ser härligt ut tycker jag! Skrev mail till dig idag Lisa, ta inte min hälsningsfras fel :P



Kram kram

2010-12-02 @ 21:43:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0