God natt <3

Hejsan :) 

Avslutade just min läsning i anatomiboken, tittade på klockan och upptäckte att den var lite över 1 på natten :O sist jag kollade på klockan var den strax efter 9! Herregud klockan måste ha rusat iväg medan jag försvann i böckernas värld. Vilket låter som ett passande tema för detta inlägg.

Idag var jag nämligen på skolans bibliotek för första gången. Till sällskap hade jag Mari och Nina. 

Tänk vilket passande ställe för mig: ett biblotek med böcker om djur, anatomi och massa intressanta saker! (Tänker ignorera att jag råkade träffa på en kemi bok när jag förtjust gick längs bokhyllorna och drog handen över bokryggarna).

Det jobbiga med bibloteket var att man var tvungen att vara knäpptyst... min svaghet.. Asså det var så tyst att man seriöst skulle höra om någon tappade en nål på golvet (trots att det bara är ett talesätt). Stängde till och med av min mobil för jag var rädd att få ett sms som skulle bryta tystnaden :P

Av någon anledning känns det inte som dörren in till biblioteket var anpassad för mig..
 



Nu måste jag sova! Ögonaböj!

Natti natti söta ni <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0