Freshmen´s ball

Hejsan!

Jag vet, jag vet jag är dålig på att uppdatera. Men jag har ju Peter här :P

Peter kom torsdag kväll, jag väntade självklart på flygplatsen på honom. Såg planet landa till och med, där jag stod ute i mörkret och tittade ut över en öde flygplats halv 11 på kvällen.



På fredagen skulle vi egentligen på pubquiz, men mina kära norska vänner hade inte lust att gå ut så Peter och jag fick planera in något annat. Det blev därför en mysig kväll med tacos, champagne och film. Maten blev jätte god och efter att ha snyftat till the notebook (väldigt bra film!) somnade vi gott :)



Lördagen var fylld med förberedelser inför balen som skulle äga rum samma kväll. Mari kom över och lockade håret och gjorde sig i ording. Hela lägenheten luktade som en stor hårsprays burk :P

Balen var jätte rolig! Kvällen fylldes av underhållning, dans och dricka. Alla hade så fina klänningar på sig! Peter var såklart stiligast av alla killar :) Man fick diplom och en liten freshmen-present med sig hem. Presenten var en äkta ryggkota från ett katt. Tror min är från thoracic, men inte helt säker, katten är lite knepig att se på.  

Jag tog tyvärr inga bilder själv, men tog mig däremot friheten att sno några andras bilder från balen. Peter filmade även en av dansuppvisningarna från några ungerska veterinär studenter.  

Karina och jag i fina rosa klänningar :)


Fotografering :)


Så går man iväg och dansar en kort stund, och det här är vad som händer :P


Sunniva och jag.


Goda drinkar :D


Jag ska lägga ut fler bilder, ska försöka sno till mig en bild på mig och Peter, vet att det finns :P.


Freshmen´s dance!

 

Söndagen startade segt, kändes i både huvud och kropp att det varit en bra kväll och natt. Peter och jag åkte och mötte upp Mari för att sätta oss på ett café. Det blev på Costa som vanligt och vi satt och pluggade så flitigt vi orkade ett antal timmar. På kvällen hade vi filmkväll igen.

Idag har det varit sushi middag :D vi beställde hem från en internet sida, mycket praktiskt och billigt. Jag hade avokado och sparris i mina (man kan äta sushi utan fisk!) och Peter tog lax och räkor i sina. Mums!



Nu ska jag försöka plugga lite innan det blir film och chips :)

I morgon åker Peter :( snyft.. hur ska jag klara mig!? Ni måste pigga upp mig och vara moraliskt stöd hela tisdag kvällen.

Hugs

/Nina

Kommentarer
Postat av: Anabanana

Vad fin du var Nina! :)

Blev lite förvånad när jag läste att Du åt sushi... när du skrev att den var utan fisk klarnade allt. :P



Kramar <3

2010-11-22 @ 22:24:40
Postat av: lisa

Va fina alla är!!:)å vilken finklänning du hade, tror jag får åke ner och köpa en jag med ;)



kram

2010-11-23 @ 09:09:49
Postat av: Nina

Haha skulle jag äta fisk!? Skulle inte tro det va :P



Ja du får komma hit Lisa så ska vi Shoppa massor :D

2010-11-23 @ 21:49:31
Postat av: Elli

Vad fin du är Nina! Idag har det börjat snöa massa, och för en gångs skull är det minusgrader och snö samtidigt(!). Saknar dig (och fjällen) :)



puss och kram <3

2010-11-23 @ 23:29:06
Postat av: Nina

Tack! Åh jag vill också ha snö! Saknar dig, och tiden i fjällen!



Kramar <3

2010-11-26 @ 09:39:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0