Bortskämd ;)

Sitter just nu med en tallrik med glass, varma päron och after eight på.. Underbart gott :) Jag blir så bortskämd av att ha mamma här. Hon lagar alla mat, bakar, diskar och städar åt mig. Allt jag behöver tänka på är att plugga, vilket är riktigt skönt.

Igår tog vi en promenad i parken. Det var härligt höstväder och löven på marken lyste verkligen upp. Vi stannade en stund och mamma gjorde en lönnkrona åt mig.

   

Den står nu fint i min lägenhet :)



Idag var vi och storhandlade eftersom mamma ska hjälpa mig att fylla upp nya frysen som jag ska få av min hyresvärd i morgon. Min kyl har aldrig varit så här full :O



Nu ska jag försöka sova vilket jag inte kunnat gjort på två nätter i rad nu. Ligger halvvaken hela nätterna för att jag känner mig så stressad hela tiden. Kan inte hålla på så här till december när examens perioden börjar..

Natti natti söta ni <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0