Uppdatering!

Idag är det torsdag (nähä?), vilket betyder att Natalija, min lilla katt bäbis, fyller 7 veckor. Varje vecka kommer två nya bilder på min sötnos, och varje vecka sitter jag och klickar på uppdatera för att inte missa på en sekund när de nya bilderna läggs ut.

..uppdatera... 6 veckor, suck... uppdatera...6 veckor, blä.... uppdatera.. 6 veckor.... nää....uppdatera (tre timmar senare) 7 veckor. JA!

Gör en länk där ni kan se själva hur söt hon är.
Obs! Alla som jag skickat till förut har frågat "är det hon Natalija eller?", och jag svarar nu en gång för alla, "det är hon på alla bilder, från när hon är liten tills nu"

Natalija

Idag har jag varit hemma från skolan och pluggat, men nu har jag tappat lite motivation så sitter bara och gör onödiga saker. Men ska snart skärpa till mig.
Fick ett mail från Tonie idag med en bild som han ritat. Jätte fint ritat tycker jag :). Tack för bilden Tonie!



Hoppas det är bra med er. Saknar Sverige jätte mycket..
Kram <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0