Nervös!!

I morgon har jag examen i anatomi! Är så nervös att jag inte vet var jag ska ta vägen.

Har pluggat hos Mari idag. När vi gått igenom allt båda två var vi så nervösa och spända att vi var tvugna att göra något för att slappna av lite. Vi kopplade datorn till högtalarna, satte på dem på full volym och dansade. Mitt i rummet stod vi och hoppade med händerna i luften och var helt galna så håret blev alldeles ruffsigt. Om någon såg måste de nog tro att vi är sjuka i huvudet :P men det blev faktiskt lite bättre.

Dock är jag jätte nervös igen, sitter och proppar i mig glass för att inte känna av det så mycket. Tror ni jag får i mig hela glasspaketet? Hmm ser ganska oövervinnerligt ut just nu.

Åh jag dör, jag vill inte ha prov i morgon. Kommer ligga i fosterställning hela kvällen och hyperventilera..

 

Hej då om vi inte ses igen <3

Kommentarer
Postat av: Elli

LYCKA TILL :D Det kommer säkert gå skitbra med tanke på hur hårt du verkar ha jobbat, kram <3

2010-12-13 @ 20:38:53
Postat av: Daniel.

NINA! Du får inte dra från facebook innan jag hinner hugga till. Du sa "nej nu ska jag gå ut och ta en promenad. kanske borde köpa något bakterie dödande också, så jag inte får rabies" vilket är lite lustigt.

Inte lustigt "haha" utan lustigt "hehe".

Det är ingen nytta med bakteriedödande då rabies är ett virus och inte en bakterie, det du vill ha är virusdödande.



Tack för att du läst ända hit. Betyder att jag vann.

2010-12-14 @ 10:05:01
Postat av: Nina

AAAAAAAHHHHHHH DANNE DET VAR ETT SKÄMT. Jag vet att det inte hjälper att göra något två timmar efter man fått ett sår..... och hade inte tänkt bota rabies. Eller jo i framtiden och få nobell priset.



Kram

2010-12-14 @ 14:06:43
Postat av: Daniel.

Egentligen Nina så skall man börja ganska direkt efter man blivit infekterad av Rabies.

Eftersom det idag inte finns något bra "botemedel" för rabies så skall dessa rutiner följas.

1. Tvätta såret ordentligt.

2. Passiv immunisering

3. Aktiv immunisering



Så en sak till att förklara i punktform (då detta varit ett vinnande koncept hittills).

1. Du har fel med ditt "Jag vet att det inte hjälper att göra något två timmar efter man fått ett sår" Då det är viktigt att direkt tvätta såret.

2010-12-14 @ 14:27:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0