Natti natti

Hejsan :)

Ligger här i sängen och ska snart sova. Är nervös för i morgon, histologi tenta! Har haft alldeles för lite tid på mig att plugga på den, men jag hoppas på lite tur med topics. Kan ju inte gå mer än åt skogen liksom.

Har tittat på ett avsnitt desperate housewifes, har börjat från första säsongen :P Kommer bli expert på tv serier efter denna studietid. Greys anatomy, gossip girl, life unexpected, desperate housewifes osv osv :P

Har hört att ungerns flygplats är stängd, kan bara säga om att de inte (!!!) vill möta konsekvenserna om de tänker hålla mig kvar här på självaste julafton! Jag ska hem!

Ska bli spännande att se lilla Fossa, hur stor hon har blivit. De växer ju så snabbt när de är ungahästar. Hennes man växer tydligen så det knakar också.

Hittade en söt bild på henne som bäbis. Här talar hon om att hon tycker Aqua ska stanna för att hon inte vill gå längre utan mat :P


Haha rörigt inlägg? Välkommen in i mitt huvud ;)

Natti natti fina ni <3


Kommentarer
Postat av: Anna

Nina! Klart du måste komma hem innan jul! håller tummarna att flygen går som de ska!

Massa kramar!!!!!

2010-12-20 @ 16:57:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0