JAG KLARADE DET!

Min första riktiga exam är nu avklarad, med gott resultat :)

Var så nervös i morse, tappade och gick in i saker hela morgonen. 

Man gick in tre och tre för att först göra bentestet muntligt. Det var inte så svårt som jag trodde, och det var inga konstiga frågor som man behövde svara på. Han gick runt och pekade på ett häst skelett och så skulle man säga vad det var han pekade på. Var osäker på en sak, för jag har aldrig sett den från det hållet förut, men sen kom jag på det "det är nummer 37", (det är det i boken), men sa det riktiga namnet istället som tur var ;)

Sen fick man ett topics och fick börja dissekera. Jag var helt lugnt faktiskt. Min hund var bara så tjock att jag fick rensa ett bra tag för att komma fram till musklerna. Visade några av mina muskler som var under mitt topics för läraren innan jag kunde fortsätta. Var nämligen tvungen att dela dem för att kunna visa de under sen. Han frågade lite kluriga frågor men de kunde jag svara på :) 
Sen gick han bort till någon annan, och vad gör jag då... vill inte ens säga det här. Jag skar mig på skalpellen. Skämdes helt förfärligt, jag ba "NEJ inte igen!!". Sen tänkte jag snabbt, vad skulle jag göra? Drog av mig handsken och satte på mig en ny. Ingen skada skedd. Såg hur det började sprida sig något mörkt under handsken, men så fort man blir lite kladdig om händerna syns det inte. Fick redovisa klart resten och sen sa han att jag fick gå. Tänkte inte ens på att fråga vad jag fick för än jag såg att han stod och log och visade mig resultatet han skrivit, en 5a :D Gick ganska snabbt ut därifrån kan jag säga. Mitt stackars finger asså. Händer detta igen får jag börja använda smörknivar att skära med eller något. Tydligen sved det inte tillräckligt förra gången eller något.

Nu har jag städat lägenheten och ska kanske plugga lite.
Ikväll blir det troligvis resturang med lite folk :)  Vill ha champagne :D

Kram på er.

Kommentarer
Postat av: mamma

du är bäst det funkade att hålla tummarna

2010-12-14 @ 17:56:09
Postat av: Malin

Grattis! Vad grym du är! :D

2010-12-14 @ 19:25:54
Postat av: Elli

Grattis Nina! Kom hem och åk snowboard med mig nu, jag bjuder på champagne ;)

2010-12-14 @ 19:49:42
Postat av: Anonym

Tack allihopa <3 Ja snart kommer jag hem!!



Vågade inte dricka någon champagne ikväll för jag är så trött och sliten att jag kommer bli full av bara lukten.



Massa kramar, snart ses vi <3

2010-12-14 @ 21:57:54
Postat av: Lena

Fan vad bra du är nina!! grattis!

2010-12-25 @ 23:55:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0