Jag flyger hem idag!

Hej!


JA DET ÄR SANT, JAG FLYGER HEM IDAG! Egentligen skulle jag ju åka hem på torsdag, kvällen innan julafton.
Men när jag ligger här i min ensamhet och snyftar över att alla norskor åkte hem tidigare på grund av snön och jag har haft de två sämsta dagarna hittills. Vad händer då?


Världens finaste, underbaraste, bästaste pojkvän bokar en resa för bara 300 kr ikväll (måste ju betala för den andra också, men det är det värt)! Så nu har jag packat i panik, städat ut kylskåpet och tagit bort allt skräp, tomma energidrickor och chipspåsar från natten till idag :P

Vet inte om jag fått med mig allt som jag ska. Det blir shopping i morgon :) Och rida! Åh längtar längtar längtar!
Jag följer bara mammas vanliga råd när man ska någonstans "ta med de tre p:na, pengar, pass och p-piller"

Snart kommer jag Sverige! 


Kommentarer
Postat av: Daniel.

Kan nog vara bra att åka redan nu, vädret ska inte bli bättre.

2010-12-21 @ 14:59:47
Postat av: Malin

Yay! Hör av dig när du kan träffas :)Förstår att du måste vara väldigt uppbokad ;)

2010-12-21 @ 15:14:21
Postat av: Lillebror

jaaaa!!! Kom hem och jul handla med mig :)

2010-12-21 @ 16:20:02
Postat av: Peter

Hon kommer hem och vinner snöbollskrig med mig mot dig ;) (och kanske julhandlar med)

2010-12-21 @ 18:02:04
Postat av: Tonie

Nejmen?! AWESOME! Välkommen hem Nina! Hoppas att flygandet gick som det skulle och att planet inte fick för sig att åka skridskor på landningsbanan :D

2010-12-22 @ 02:54:53
Postat av: Anna

Tjohoo!:D Välkommen hem till vår ö!

Måste ses snart!:D <3

2010-12-22 @ 20:04:01
Postat av: Ingrid-Maria

Masse god jul Nina! Du veit du ser jo oss nordmenn igjen over nyttår!! =D

2010-12-23 @ 10:41:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0