Histologi och att leva i mörker

Hejsan kära vänner.

Jag har ett problem, eller rättare sagt har jag ett problem med gud. Han har bestämt sig för att jag ska leva i mörker just nu. Det låter kanske allvarligare än det är, men alla mina lampor i lägenheten går sönder hela tiden. Jätte ofta när jag sätter på dem så säger det "poff!" och sen blir det mörk.. Vad har jag gjort för ont? Efter att fjärde lampan på en veckas tid fick sönder igår så tänkte jag "ja men okej, då får jag väll leva i mörker tills gud bestämmer sig för att låta mig ha lite lyse". Är inte så värst religös av mig, men någon måste det ju vara som förstör mina lampor :P

Idag har jag pluggat histologi på cafe Costa. Var inte så pigg på att gå dit först, för jag gillar inte tjejerna som jobbar där. De tittar på en överlägset och skrattar mot varandra när man beställer. Servicen är i princip försumbar som fysiklärare Anders skulle säga. Men idag hände ett mirakel, en ny kille stog i kassan, och han pratade engelska och var till och med artig. Bra jobbat Costa!



Ni kanske har tröttnat på café bilderna vid det här laget, men tyckte den var så fin och julig.

Idag kommer nya bilder på min bäbis katt :D kan inte vänta!

Är så avundsjuk också, Peter får åka till Stockholm idag.. vill också hem. Blä för skolan just nu..

Kramar <3

Kommentarer
Postat av: Sandra

2010-12-16 @ 21:17:15
Postat av: Sandra

Håll ut!!! Tiden går ganska fort bara man har något att se fram emot, som tex hemresan till stockholm i jul.

Stora kramar / din kussin!!!

2010-12-16 @ 21:24:42
Postat av: J-man

japp vi har tröttnat på cafebilderna

mer bilder på när du pillar på

döda kadaver!

2010-12-16 @ 22:21:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0