13 timmar...

Efter 13 timmar med histologi kan jag bara säga... det finns fortfarande några timmar kvar av detta dygn, uttnyttja det!
Naiv som jag är trodde jag att det skulle räcka med mindre än en vecka för nästa exam. Herregud vad jag får äta upp det nu alltså. Sliter som ett djur (ursäkta uttrycket) för att få in all information i huvudet. Vill verkligen bara få ett godkännt.

Någon som har en fungerande extern hårddisk som jag kan få låna och koppa till min hjärna? Obs. måste ha mycket plats att lagra jobbig information på!

Det lite komiska är också att jag ska ha ytterligare en tenta dagen efter histologin, det blir en låång natt till zoologin kan jag säga.

Vill sova nu, men det går inte för kommer inte bli klar inför tentan då. Panik!

Okej ha det bra allesammans, hoppas ni sitter skönt i soffan och tittar på tv. Har inte sett på tv sen jag var hemma förra gången, det var någon gång i september.. Nej jag är inte bitter :)

Kramar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0