Träna och plugga ;)

Japp det är mitt nya liv!

Började med att springa i morse. Det hade regnat hela natten och det var fortfarande lite regn i luften när jag sprang, så det var skönt och svalt. Sedan gjorde jag situps, armhävningar och rygglyft. 
Efter att jag duschat tog jag en kopp morgonvälling och satte mig och läste i min bok, som är riktigt bra!

En sak som jag planerat att göra med min dö-tid innan skolan börjar är att göra album, ett för studenten och ett för mina djur hemma i Sverige. Började därför med studentalbumet som blev så fiiint :)

Lagade pannkakor till lunch :D :D  

Sen pratade jag med Peter och gick promenad i området.

Därefter var det dags att börja plugga! Pluggade lite anatomi och histologi, det var så intressant och jag tog upp fler och fler böcker på sängen för att läsa mer. (Kanske lite Hermione varning :P )



Sen följde jag med Kerstin till parken med Nellson och Alfons (hennes rumkompis hund).

Nellson är en Vissla.



Och Alfons en korsning mellan Schäfer och Labrador.


Nu vet jag inte vad jag ska göra, sugen på att se någon meningslös serie.

Föresten, ni som smsar gratis till comviq smsar gratis till mig, även om jag är i Ungern ;) bara så ni vet :P

Ha det bäst!


Kommentarer
Postat av: Elli

men kostar det inte jättemycket för dig att ta emot alla sms? :O



kram<3

2010-08-28 @ 20:51:27
Postat av: Nina

Nope, ingenting :) jag hoppas att det är så i alla fall, du kan ju övningsskicka och se om det kostar något, men till 99 procent säkert är det gratis.

2010-08-28 @ 21:40:10
Postat av: Anabanana

Åh nice!:D hoppas det stämmer att det är gratis KRAM<3

2010-08-28 @ 23:07:24
Postat av: kurri!! (*-(*-(*-(*-*)-*)-*)-*)

Om du ska börja träna så mycket kommer jag ju att ligga i lä... Nej nu börjar hårdträningen!!!

Låter som allting flyter på som det ska och jag hoppas att det forsätter så ;) With the best of luck from Sweden

Go get them Tiger...

2010-08-29 @ 18:51:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0